walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Lindvallen 2019: Torsdag

Publicerad 2019-02-15 05:39:00 i Allmänt, Barnaktiviteter, Resor, Roligheter,

Fjärde dagen och barnen gjorde stora framsteg. Att åka nerför backarna klarar de galant, att få till svängarna fortsätter de att jobba med och det ger resultat 😊

 

Skidfröken lärde dem även att ta av sig skidorna – lättare sagt än gjort!

För egen del inledde jag med att åka direkt på morgonen när liftarna öppnade. Jag mötte upp Leif och barnen vid skidskolan. Under deras lektion åkte Leif. Efter lektionen gick jag och barnen till stugan och åt lunch. När Leif kom tillbaka stack jag iväg för att åka och senare på eftermiddagen möttes vi upp och då åkte jag med barnen, oftast i sele. Lite pussel att få ihop skidtid för alla men det gick 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela