walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Demokratisamtal

Publicerad 2018-10-23 05:11:00 i Allmänt, Centerpartiet,

På en av mina lunchraster passade jag på att lyssna på ”Demokratisamtal” mellan Leif för Centerpartiet och Erik Ezelius för Socialdemokraterna.

Jag var inte ensam om att fylla på med lite politik mitt på dan!

Moderator, eller samtalsledare kanske är bättre ord, var Anna Nyberg. För de var inte debatt utan just samtal, de pratade utifrån olika frågeställningar, och på så sätt lyftes likheter och olikheter fram. Ett lite annorlunda grepp och jag tyckte det var intressant.

Leif var i toppform såklart! 😊

Det var flera som kom fram och ville prata efteråt, medan jag fick gå tillbaka till jobbet.

#kryssaleifwalterum

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela