walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

KOM 2017 – Fredag

Publicerad 2018-01-29 05:52:00 i Allmänt, Ladies Circle, Roligheter,

Fredagen var by far den tuffaste dagen för oss arrangörer – enormt intensivt!!
Från dess jag vaknade satt jag nog inte ner igen förrän på kvällen vid middagen (även om jag inte heller då satt särskilt långa stunder...)

Fredagen var dagen då alla ordförande i Sverige kommer, alltså både från LC och RT. Inom loppet av ett par timmar kom ca 350 personer. Vi ess & roddare höll i registreringen. Eftersom det var strålande väder och en riktigt varm sommardag så ställde vi ut våra bord så att de stod vid entrén innan de gick in i hotellet. Extra härligt att få vara de första att hälsa alla välkomna! Och om solen strålade så matchade deltagarna det med sitt humör, jäklar vad laddade alla var inför sitt KOM/ROM!!

Fredagen var verkligen en dag då vi var ”allt-i-allo” och då menar jag verkligen ALLT! Förutom alla uppgifter vi redan hade så var det många saker som kom upp som vi behövde fixa.

För deltagarna innebar dagen storsamlingar, distriktsmöten, grupparbeten och planering och förberedande för sitt år som klubbordförande.

På kvällen var det ”White Party” – så häftigt med 400 människor, alla klädda helvitt! Ja utom vi arrangörer då, vi blev en ”touch of Pink”!

 
Många som höjde ögonbrynen såklart, men jag tror alla fattade poängen med det: vi syntes och det var ju bra att alla med stor lätthet kunde se var vi var (vilket hade varit omöjligt om vi var likadant klädda i det vita havet)!

På fredagen åt LC och RT var för sig, för att efter middagen sammanstråla. LC har en mycket speciell middag, och ja, jag önskar attt jag kunde berätta för Dig, för alltså wow!!

Men… You had to be there! ;)

 

Är du intresserad av att gästa en LC-klubb? Gå in här !

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela