walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

KOM 2017 – Söndag

Publicerad 2018-02-05 05:16:00 i Allmänt, Ladies Circle, Roligheter,

Det var inte utan att det var segt att stiga upp på söndagsmorgonen. Anspänningen hade släppt, vi hade klarat vårt uppdrag med bravur, och nu lyssnade jag på hur trött kroppen var efter sena kvällar, tidiga morgnar, många steg varje dag i högt tempo, att vara alert och i jour 24/7!

Efter vårt sista morgonmöte med hotellet var det så dags att ta farväl av alla. Tråkigt att det roliga var slut, men vi visste ju att vi snart skulle ses i LC/RT-vimlet igen! ;)

Leif mötte upp mig i Växjö och skjutsade till mormor och morfar och där det blev ett glatt mottagande vill jag lova! Åh så underbart att åter ha dem i min famn!! <3 <3

Vi åkte hem på kvällen. Det var riktigt häftigt när jag kollade mina ”mest använda emoijis” på telefonen – och de beskriv mitt KOM perfekt!!

Kvällen därpå var det dags igen! Fast inte i KOMess-rollen utan denna gång i egenskap av LC70-medlem: dags att planera Hönsamiddagen tillsammans med de båda RT-klubbarna (RT48 & RT118) och LC-klubbarna (LC70 & LC106) i Skövde!

Japp mycket roligheter blir det när man är eLCa ;)

 

PS, Är du intresserad av att gästa en LC-klubb? Gå in här !

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela