walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Överraskningsresa!

Publicerad 2017-11-25 06:01:00 i Allmänt, Resor,

Jag väckte min kära mor kl. 03:45. Det hade hon inte räknat med. Men förutom ett ”Du är galen!” så följde hon med utan protester. På vägen fick hon gissa vart vi skulle. Hon trodde att vi skulle åka på ett spa. Eller ta in på ett hotell och kanske se någon teater eller annan show. Men hon gissade inte rätt.

20 min innan vi skulle nå vårt mål sa jag åt henne att öppna handskfacket. Där låg ett paket. När hon öppnade den såg hon att det var en reseguide för London. Hon tittade förvånat på mig. Men jo, vi var på väg till London!

 
Vi parkerade vid Landvetters flygplats. Jag hade redan checkat in oss, så efter säkerhetskontrollen gick vi och åt en god frukost, med gott om tid :)

Flyget gick 08:25. Högt uppe i luften läste jag en passande bock och mamma bläddrade igenom alla sevärdheterna i reseguiden.

 
Kl. 09:25 var vi framme och tog tåget till Victoria station.
 
Det var fortfarande förmiddag när vi var på plats och vi hade hela dagen framför oss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela