walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Minnen för livet!!

Publicerad 2016-05-28 15:56:00 i Allmänt, Ladies Circle, Roligheter, Småland i mitt <3,

Jag hade en toppenhelg i High Chaparral. Jag kan ju tillägga att även barnen hade det, en bit därifrån, med full uppmärksamhet från världens bästa barnvakter mormor & morfar 💞
 
Och så roade de sig med sina nya uteleksaker 😊
 
 
Jag lägger ut en hel del bilder om LC - i Sverige, Skaraborg, Skövde (framförallt LC70 i Skövde) - på sociala medier för att visa på allt roligt vi gör och få vara med om. Nästan alltid får jag frågan som jag fick nu på Instagram:
- Vad är LC? Vilka får vara med?
Såhär svarade jag:
En fantastisk organisation för kvinnor upp till 45 år som jag varmt kan rekommendera - det har gett mig såå mycket glädje och vänskap att det är svårt att i ord beskriva ❤️ Gå in HÄR och läs mer! Jag rekommenderar dig att gå som gäst och kolla hur det är - jag lovar att Du är välkommen!! Vill Du ha hjälp säg till mig 😊
 
 
Riksmötet 2016 är slut, jag har verkligen fått minnen för livet!! 😄
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela