walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

C:s partistämma 2019

Publicerad 2019-10-15 06:42:00 i Allmänt, Centerpartiet,

Just det ja! Jag har ju helt glömt bort att berätta om Centerpartiets stämma i Karlskoga!

Även detta året satt Leif som stämmoordförande, och denna gång blev det extra spännande!  Vid en röstning visade det sig att båda förslagen fick lika många röster. Det finns då ingen som har utslagsröst utan då blir det lottning!

Mormor och morfar var barnvakt så jag kunde åka upp under lördagen. Jag åkte tidigt på morgonen och på plats satte jag mig uppe på läktaren, bland övriga åhörare 😊

 

Det var intressant att vara med på stämman, jag hängde väl inte med hela tiden i alla yrkanden, propositioner och vad som bifalldes och inte 😉 Men att höra debatterna live var något annat än titta på TV!

Kvällen bjöd på supergod mat och underhållning med Sven-Ingvars! Jag åkte hem på natten, och var hemma till gryningen. Hann sova nääästan två timmar innan det blev uppstigning och iväg på aktivitet (mer om detta i nästa inlägg)!

Men det var det värt för att få en kväll med min älskade make ♥

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela