walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Mulle

Publicerad 2019-11-04 06:17:00 i Allmänt, Barnaktiviteter, Skövde,

Så härligt med Mulle, jag gillar det och barnen gillar det 😊

Jag gick på mulle när jag var liten. Min favorit var skräptanten… Hmmm
Jag har bilder från när alla barnen under fikat beundrar Mulle och försöker vara så nära Mulle som möjligt. Jag sitter i knät på skräptanten. Haha!

 

Nåväl, det som är så härligt med Mulle är att vara ute och verkligen praktisera ”Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder” och att göra barnen bekväma i naturen. För jag vill verkligen att de ska VILJA vara ute i skog och mark och det kommer inte automatiskt.

Vi har många fina Mullehelger framför oss 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela