walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

RM 2019: Fredag med himmelska drinkar, parkhäng & Homeparty!

Publicerad 2019-06-12 14:23:00 i Allmänt, Ladies Circle, Roligheter,

På fredagen kom övriga klubbisar till Linköping.

Jag, Sara & Kirsi registrerade oss

Och fick våra vingar! 😉

Klubbisarna var framme strax innan lunch

Lagom för att följa med oss till den aktivitet vi valt under fredagen: Himmelska drinkar!

På en takterass serverades god lunch och ja just precis, himmelska drinkar!

Under fredag dag arrangerades flera olika aktiviteter, t.ex. champagneprovning, höghöjdsbana, spa, volleyboll, ”lyxen” (som bl.a. intog sin lunch i sällskap med Jas Gripen!) m.fl.

Jag passade även på att hänga med på en spontanaktivitet: parkhäng

Trädgårdsföreningen var ljuvlig med alla blommor!

Och det förträffliga sällskapet med LC & RT!!

 

Sen var det dags att börja fixa inför kvällen! På riksmöte är det alltid teamfest på fredagen och i år var det ”Tillsammans flyger vi”, som från början utgick från Top Gun. Så vi körde på filmen och Danger Zone

Och det gäller att sätta detaljerna!!

 
 

Och sedan bara gå all in ha ha!!

 

 

Invigningen av årets riksmöte – som samlat 1200 personer från Ladies Circle och Round Table i Sverige – skedde i konserthallen och var maaaagisk!!

 

Därefter bussades vi alla till Homeparty. Jag hamnade i en grupp på ca 20 personer, där var bara några som jag hade träffat tidigare. Vi började med presentationslek och sedan bjöds det på massa god mat och dryck och musiken spelade högt – nästan lika högt som humöret!

 

Strax innan midnatt hämtade bussen oss igen och körde tillbaka oss till Konserthallen för disco. Såå kul!!

 

Önskar jag kunde berätta mer om alla roliga saker som jag var med om MEN för att få den infon måste du vara på plats… 😉

 

 

Ps. Skulle du vilja följa med på ett Riksmöte (eller annat möte)?
Gästa en klubb – klicka här för att finna en klubb nära dig
(Skaraborg tillhör distrikt 10)
Eller kontakta mig 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela