walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Mitt EGO!

Publicerad 2019-01-18 22:48:48 i Allmänt, Ladies Circle,

Förra veckan kom min klubb hem till mig. På schemat stod: EGO med Titti

Under sitt LC-liv ska alla i klubb LC70 Skövde (och många andra klubbar i Sverige) ha ett EGO där man på valfritt sätt berättar om sitt liv. Jag valde att berätta ur kronologisk ordning, så min berättelse började när jag låg i min mammas mage och hur jag fick namnet Titti 😉

Här kommer ett urval av vad jag berättade under min ca två timmar långa livsberättelse/EGO;

Jag berättade om min uppväxt på en gård i Småland
(dessa bilder har jag inte digitalt)

Visade gamla skolkataloger
(dessa har jag lyckligtvis inte heller digitalt ha ha)

Foton på några av husen jag bodde i Stockholm

Studietiden i Gävle, med väskap som består än idag ♥♥

2006

 

Tiden i Mariestad och Gullspång…

 

Berättade om de flesta bostäder jag haft, alla flyttar jag gjort och renoveringar jag utfört. Phu!

 

När jag mötte Leif ♥

 
 

Flyttade till Skövde…

 

Vi förlovade oss i Paris

 

Gifte oss en härlig höstdag 2010 ♥♥

 

Blev med valp 2011

 

2012

 

Blev invald i LC70 Skövde 😊

 

Blev mamma till världens finaste Twins ♥♥

♥♥ Familjen Walterum ♥♥

 

2015

 

2016

 

Jag var ordförande i LC70 Skövde och åkte på KOM
(KlubbOrdförandeMöte) som hälls på Hooks Herrgård

 

Åkte på mitt första Riksmöte, som 2016 hölls på High Chaparrall

 

Jag började på nytt jobb och barnen började på förskolan

 

2017

 

2018

 

När man håller ett EGO bestämmer man helt och hållet vilken nivå man lägger på det, hur mycket man berättar och hur personlig man vill vara. Jag valde att berätta mycket och vara mer personlig än jag någonsin varit. Men jag visste ju att jag utelämnade mig i händerna till kärleksfulla eLCor ♥

Jag var helt slut efteråt, men glad att få delge min historia.

Men såklart: What happens in LC, stays in LC! 😉

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela