walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Rawsome days med LC106 Skövde

Publicerad 2019-12-12 06:21:00 i Allmänt, Ladies Circle, Skövde,

För någon vecka sedan gästade jag den andra LC-klubben i Skövde, LC106. Det hade ordnat med företagsbesök på Rawsome Days i Skövde

 

Först fick vi en presentation om rawsome, tänket, företagets visioner och information om vad rawfood med mera är. Jätteintressant!

Vi fick en rundtur i källarlokalerna…

…och 45 minuters mindfullness – underbart!

Jag blev väldigt inspirerad och skulle absolut vilja boka upp mig på några pass längre fram 😊

Innan vårt möte skulle vi äta, var och en beställde på egen hand.

Många valde tacos med NÖTfärs :)

Jag valde rawfika: ”Black chocclate”

Ljuvligt god!!

Därefter inledde klubbordförande Sandra vårt möte.

En mysig, om än rå, kväll 😉

 

Ps. Skulle du vilja gästa LC106 eller en annan LC-klubb?
Klicka här för att finna en klubb nära dig

(Skaraborg tillhör distrikt 10)
Eller kontakta mig 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela