walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

LC-lunch i Lidköping

Publicerad 2019-12-15 06:48:00 i Allmänt, Ladies Circle, Skaraborg,

Som ni vet har jag tagit LC-lunchen ut på turné nu under mitt DO-år, och nu var det dags för att besöka Lidköping!

Det kom eLCor från LC11 Lidköping, LC49 Skara och LC70 Skövde!

Lidköpings GDPR-regel gäller (se förklaring föregående inlägg) – men kakan till kaffet var god 😉

Karoline, LC-syster från LC11 var dock okej med att vara med på bild. Hon och jag sitter båda i LC Sveriges huvudstyrelse i år – jag som distriktsordförande och hon som redaktör.

Guldkant på HS-mötena med andra ord ♥

 

Ps. Skulle du vilja gästa LC11 Lidköping eller en annan LC-klubb?
Klicka här för att finna en klubb nära dig

(Skaraborg tillhör distrikt 10)
Eller kontakta mig, så är du välkommen på LC-lunch 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela