walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Inval med lyx & flärd!

Publicerad 2019-12-14 06:18:00 i Allmänt, Ladies Circle, Skaraborg,

Jag fick sällskap av Karin, LC-syster från andra Skövdeklubben, när jag gjorde DO-besök hos LC11 Lidköping.

LC11 Lidköping är den äldsta klubben i vårt distrikt med sina 62 år! När de fyllde 60 år fick dessa fantastiska champagneglas av RT-klubben i Lidköping!

Det alkoholfria bubblet smakade extra gott när de sippades ur dessa 😉

Det var ett hemma-hos i Petras jvackert ulpyntade hus. Petra bjöd på god potatis- och purjolökssoppa.

Till det drack jag den godaste äppelmust jag har smakat!

Under mötet var det inval av tre tjejer, extra roligt att få vara med på dessa särskilda händelser! LC11 är därmed också den klubb i distriktet med flest medlemmar, de är nu hela 18 eLCor som träffas var tredje vecka ♥

Lidköpingsklubben har ”GDPR-regel”, vilket innebär att de inte har med något kort på klubbisarna i sociala medier. Det respekterar jag såklart och därmed blir det bara ”rekvisitabilder” i detta inlägg 😊

Kvällen avslutades med att alla kollade in allt fint jag hade med i min DO-väska Väskan vägde 23 kg när jag åkte dit, men var lättare när jag åkte därifrån 😉

En fin kväll med många LC-systrar 😊

 

Ps. Skulle du vilja gästa LC11 Lidköping eller en annan LC-klubb?
Klicka här för att finna en klubb nära dig

(Skaraborg tillhör distrikt 10)
Eller kontakta mig 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela