walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Hemlig resa med LC70 Skövde 2019: Svalt dopp i fjorden!

Publicerad 2019-12-06 06:11:00 i Allmänt, Ladies Circle, Resor, Roligheter,

Så var det då äntligen dags! Det här står på min Bucketlist: bastuflotte med iskallt bad i norska fjorden!

Vi var ca 15 personer (alla deltagare i LC70-jubileumet) som klev ombord på den bastuflotte jag var med på.

 
 
 
 
 

Utsikten inne i bastun var magisk!

Första doppet var nervigt! Men det gick bra. Lätt panik innan jag kom upp bara haha!

Både glädje och lättnad!

En del tog längre simtur än andra.. 😉

Så häftig upplevelse! Jag kan varmt rekommendera ett svalkande dopp i 4-gradigt vatten, känslan efteråt är underbar!!

 

Ps. Skulle du också vilja följa med på LC-äventyr? Då ska du gästa en LC-klubb!
Klicka här för att finna en klubb nära dig

(Skaraborg tillhör distrikt 10)
Eller kontakta mig 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela