walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Mor & sondag

Publicerad 2018-10-13 06:26:00 i Allmänt, Barnaktiviteter, Roligheter, Skövde,

Dagen efter min dag Tösen vaknade Gossen och deklarerade att han skulle ha en dag med mamma! Det var inte riktigt min planering, jag hade tänkt att det skulle gå lite tid emellan dagarna och att jag skulle kunna planera den som en dag som passade honom. Men han var bestämd: idag var det hans tur!

Så då fick han kassera sitt presentkort..

Ganska snart gick det dock upp för mig att han hade förväntat sig en EXAKT likadan dag som Tösen fått. Och det är ju inte min tanke. Så jag fick ge lite av samma, men annat som var liiite annorlunda iaf. Men vi började i Boulognern och sedan gick vi till Resecentrum

Där stannande vi ganska länge och tittade på tågen

 
Vi gick genom Kyrkparken

Sen blev det bio, det var mycket viktigt enligt Gossen.

Och så skulle vi ta samma kort som jag och Tösen hade tagit dagen innan 😉

 

Jag pallade dock inte att se Biet Maya igen, så jag bokade Hotell Transylvanien 3

När jag bokade kollade jag bara efter barnfilmer, inte åldersgränser. Den här var från 7 år, men yngre barn får gå med målsman. Jag tyckte den var helfestlig. Men det var snabba klipp och en hel del effekter. Gossen tyckte den var lite läskig och ville gå Han betonade att den inte var otäck, men lite läskig. Den motsvarade inte hans förväntningar helt enkel, så det var bara till att lämna.

Vi gick genom en ödslig filmstadium…

…tillbaka till Boulognern

Och lekte på lekplatsen.

Jag ringde Leif som kom och mötte upp med Tösen lite tidigare.

 
Vi gick ännu en gång genom Kyrkparken
- Kolla hon är nakenfis!!

Istället för restaurang valde vi att gå till Rådhuset för fika. Det blev tummen upp!

 

Även detta blev en lyckad dag. Och nya presentkort står redan på önskelistan till jul…

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela