walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Inför Valet 2018

Publicerad 2018-10-31 12:19:00 i Allmänt, Centerpartiet,

Min resa som valbar kandidat för Centerpartiet i Skövde började i februari med
krets- och nomineringsstämman i Varola hembygdsgård.

Fram till valdagen har jag varit med på några kampanjer, några av dem har jag berättat om här på bloggen.

 

Leif kampanjade så det stod härliga till och cyklade många mil runtomkring i Skaraborg!

Jag bad om att få stå på sista plats på valsedeln – jag VILL arbeta mig uppåt, så mitt namn stod läääängst ner! 😊

I praktiken t.o.m. på sidan två längst ner! 😊

Jag hoppades att budskapen hörsammade.Sen var det bara att vänta på valresultatet..

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela