walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Explore LC113 Tidaholm: Kransbindning

Publicerad 2018-11-21 16:47:00 i Allmänt, Ladies Circle,

I slutet av oktober tog jag tillfället i akt (Leif kunde vara hemma med barnen) och besökte LC113 Tidaholm på deras möte. Jag tog sällskap med distriktets DO (distriktsordförande) och på slingriga vägar försökte vi ta oss till uppsamlingsstället. Men det visade sig vara lättare sagt än gjort! Vi körde på alla möjliga olika vägar, utifrån alla möjliga olika vägbeskrivningar, gps:er, appar och telefonstöd, innan vi till sist kom rätt!

Tidaholmsklubben hade bokat en florist (tror det är rätt benämning?) för att visa oss hur man binder en julkrans.

 

Det var en rolig aktivitet och att träffa tjejerna! Efteråt åkte vi till hemma-hos hos Jenny som bjöd på god lasagne. Det blev möte, roliga historier och planering framåt.

Jag hängde upp kransen direkt när jag kom hem och den fick gott betyg av familjen 😊

Så himla roligt att nyttja möjligheten att gästa (explore) andra klubbar!
Som vanligt la jag upp bilder på LC70 Skövdes instakonto:

Är du intresserad av att besöka en klubb? Klicka här så hittar du uppgifter på en klubb nära dig 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela