walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Andra helgen i oktober

Publicerad 2015-10-18 12:03:00 i Allmänt, Ladies Circle, Roligheter, Skaraborg, Skövde,

När Leif kommer hem på fredagen är han efterlängtad! Det har varit några tuffa nätter med två barn som inte har velat sova, då är det lätt att känna sig otillräcklig. Han möts av glada barn och ett hus med festsugna tjejer 😄
 
Fredagen var det nämligen dags för en traditionsenlig fest, som denna gång hölls i Hjo. Till denna fest är alla LC-klubbar i distriktet inbjudna och alla 10 klubbar var representerade! Flera av klubbarna hade gäster med sig, vi går enligt devis "the more the merrier" 😄 Det är alltid olika teman och denna gång var det "Oktoberfest" och jag lovar de flesta går all in!
 
 
Jag hade såå roligt!!
 
 
Att jag sedan kammade hem inte mindre än TVÅ vinster (den ena genom talang och den andra genom tur 😉 ) bidrog såklart till min glädje! En av vinster sprider nu vackert ljus i vårt hem:
 
 
På lördagen var vi bjudna på bal på Trängregementet
 
 
En mycket trevlig middag med god mat och fantastiskt sällskap!
 
 
Vi har tyvärr inte fler bilder, vi hann bara ta några mobilbilder innan vi for. Tanken var att vi skulle ta några fler när vi kom hem, men på väg hem ringde vi barnvakten och då hade Gossen precis blivit dåligt. Så när vi strax efter kom hem "hoppade" jag direkt ur klänningen för att hålla en liten sjukling i min famn.
 
Lite senare på natten blev Tösen också sjuk, så klockan var tidig morgon när jag och Leif väl kunde gå och lägga oss. Söndagen höll vi oss på hemmaplan, tog hand om sjuka barn, och fixade och förberedde för kommande vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela