walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

KOM 2019: Torsdag

Publicerad 2019-09-18 13:51:13 i Allmänt, Ladies Circle, Roligheter,

Jag började min färd till Sundsvall tidigt på torsdag morgon – så taggad!!

Vi började med lunch på Södra Berget och sedan gick vi till konferensrummet. Där vi fick fina välkomstpresenter.

Riksordförandes motto i år är ”Proud to be” ♥

Värdefulla pins som inte går att köpa – eller ersätta – one of a kind, bara för oss i huvudstyrelsen!

Presidiet började med att presentera sig och upplägget de närmaste dagarna. Sedan gick vi varvet runt och vi fick alla lära känna varandra lite 😊

Liselotte Moxell är årets Riksordförande och jag har fullt förtroende för att hon kommer göra det här till ett fantastiskt år!!

Eftermiddagen gick fort! Vid femtiden kunde vi lägga in våra väskor på rummen.
Jag hade ett fint rum som låg ovanför receptionen 😊

 

Vi samlades i lobbyn och gick sedan vidare till bowlinghallen, som var årets huvudstyrelseaktivitet. eLCor och RT:are delades in i mixade lag och sedan var vi snabbt igång!

På kvällen åt vi gemensam HS-middag.
Mycket trevlig första dag 😊

Jag ser mycket fram emot detta år och jag tänker verkligen gå all in som DO!!

#bästalåretever

 

Ps. Skulle du vilja gästa en LC-klubb? Klicka här för att finna en klubb nära dig
(Skaraborg tillhör distrikt 10) Eller kontakta mig 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela