walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Hemlig resa 2019

Publicerad 2019-05-18 09:09:15 i Allmänt, Ladies Circle,

Varje år har vi i LC70 Skövde en Hemlig resa. Två personer arrangerar ALLT – och då menar jag verkligen ALLT, och vi andra betalar in det pris som resan kostar. Datum för hemliga resan bestäms i förväg så att alla kan boka in i tid (för den resan prioriteras vill jag lova!). En vecka innan vi ska åka får vi en packlista, och exakt tid för resans start och ca tid för hemkomst. Mer vet vi inte. Så det enda vi behöver göra är att dyka upp i rätt tid men väska packad enligt anvisningar. Sen följer vi bara med och lyssnar till researrangörerna. När man väl har släppt på kontrollbehovet är det helt underbart att få vara med om en sådan här resa!!

Och nu ska du få följa med på ett hörn 😉

På lördag morgon begav det sig. Jag körde, och med mig i min bil har jag Jenny Ann, Kirsi och Sara, vi mötte upp de andra klubbisarna på en mack i utkanten av Skövde. Därefter åkte vi efter ledarbilen.

Ingen av oss visste vart resan skulle bära av 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela