walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

RM 2019: Torsdag med HS

Publicerad 2019-06-10 08:08:00 i Allmänt, Ladies Circle,

Riksmöte i Linköping – Tillsammans flyger vi

Årets Riksmöte hölls i Linköping under temat ”Tillsammans flyger vi” – i ett år har vi peppat!! Jag, Sara och Kirsi åkte redan på torsdagen. Jag överraskade dem med att jag hade laddat upp med bubbel och gott snacks till dem 😊

Vi bodde på ett Best Western som låg mitt i stan, precis vid torget.

 
 

På kvällen var jag bjuden på Huvudstyrelsemiddagen.

Jag blev inbjuden av riksordförande då jag har varit KOMess två år i rad och arrangerat kick-off:en för alla landet ordföringar inom LC & RT under fem dagar med nästan 400 deltagare. En ärofylld inbjudan som jag gladeligen tackade ja till 😊

Det serverades god mat, underhållningen var rolig och med många känslor ♥

Senare på kvällen startade ”Get together party”, som vi på HS-middagen anslöt till. Det var många som klätt sig utifrån temat, med andra ord var det många stewards, flygvärdinnor, piloter, Top Gun-karaktärer m.fl. på dansgolvet!

En bra start på vad jag redan innan jag åkte skulle bli en fantastisk helg!! 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela