walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Spelkväll med LC155 Hjo Guldkroken

Publicerad 2019-01-14 12:20:20 i Allmänt, Ladies Circle,

Förra veckan gästade jag en av LC-klubbarna I Hjo. Jag hade sett i kalendern att de skulle ha spelkväll och det är ju bra såå kul – ett tillfälle jag inte ville missa!

Så jag åkte dit. Vi blev indelade i lag och började med strategispelet Ticket to ride (brädspel)

 

Första gången jag spelade det, men det kommer jag köpa (eller önska mig)!

Efter middag och möte var vi några som stannade kvar och spelade några spel till. Det blev en sen kväll, men ack så rolig i fina eLCors lag 😊

Som såklart återberättades på min klubbs insta: @lc70skovde

😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela