walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Styrelsemöte

Publicerad 2018-07-19 06:27:00 i Allmänt, Ladies Circle,

Inom LC är tanken att alla i klubben ska gå igenom alla styrelseposter under sin LC-tid (man kan som längst vara med tills man fyller 45 år). Planeringen var att jag inte skulle vara med i styrelsen under verksamhetsåret 2017/2018. Jag är KOMess 2017 och 2018, vilket innebär att jag arrangerar KOM

 

(LC:s kickoff tillsammans med RT:s ROM, ett event på ca 400 personer) och det innebär att jag lägger ner mycket tid på det istället. Men ibland kommer livet emellan och vår sekreterare blev sjuk och behövde avgå. Eftersom även suppleanten hade svårt att få tid över så blev jag vald som ny sekreterare. Ja jag var ju sekreterare i fjol också, så just nu går jag under namnet ”Den evige sekreteraren” 😉

I början av januari bjöd vår ordförande Frida in styrelsen till planeringmöte. Vi inledde med god brunch och gjorde sedan ett fab upplägg till vårens möten!

Det tar ju tid, ju mer man engagerar sig – men det ger också såå mycket mer!
Denna fantastiska förening! Man kan inte annat än älska Ladies Circle

 

Och på tal om det, jag brukar ju under mina LC-inlägg avluta med texten:

PS, Är du intresserad av att gästa en LC-klubb? Gå in här !

Alla eLCor har börjat som gäster. Först besöker man en LC-klubb, dvs. gästar. Klubbmedlemmarna får lära känna dig och du får lära känna dem och få en inblick i hur just den klubben fungerar. Om ni trivs ihop så kan du bli invald. Men först måste du gästa! Så ta kontakt - klicka på länken – du kommer inte ångra dig!!

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela