walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Lindvallen 2019: Fredag

Publicerad 2019-02-17 06:57:00 i Allmänt, Barnaktiviteter, Resor, Roligheter,

Sista dagen i skidskolan avslutades traditionsenligt med dragkamp mellan barnen och skidlärarna

 
 
Valle tävlade med barnen såklart
 

Skidlärarna kämpade och tog i

Men förlorade!

Efteråt fick de som ville en kram av Valle ♥

Barnen fick sina diplom

Och avslutade på samma sätt som de gjort alla skidskoledagar: med den roliga snöleken 😊

Tack Josefine för en rolig skidskola!

 

På kvällen skjutsade Leif mig till Högfjällshotellet där jag passade på att vara med på LC-event (som hölls innan RT-middagen). LC87 Sälen Malung bjöd in till eventet ”Bli en fjälla i fjällen” (om ingår i LC Touren). De berättade om sin klubb, historiken kring hur Högfjällshotellet kom till och så bjöd de på lite rolig dialekt

Vi var 50-60 eLCor som kom till eventet – från 30 olika klubbar om jag inte minns fel?(suddig bild men det är den enda jag har)

Vi var fyra eLCor och en gäst som kom från Skaraborgsdistriktet: LC70 Skövde, LC11 Lidköping, LC155 Hjo Guldkroken och LC113 Tidaholm

Under tiden jag minglade med eLCor (och så småningom även några RT:are) var Leif och barnen och åt på en annan restaurang, när de var klara kom de och hämtade mig.

Lite LC-boost i fjällen var gött! 😉

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela