walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Valdagen 2018

Publicerad 2018-11-01 05:13:00 i Allmänt, Centerpartiet,

Söndagen 9 september var det äntligen dags för alla att gå till valurnorna!

Jag funderade några gånger om jag skulle förtidsrösta. Mest av anledningen om barnen skulle bli sjuka eller något annat skulle inträffa så att jag skulle få förhinder.. Men det är ju något speciellt med att göra det den aktuella dagen?! Högtidligt och såå viktigt!!

Jag och Tösen åkte till vallokalen.

 

Utanför stod Leif – den evige entusiasten!

Så imponerad av hans outtröttliga energi när det gäller politiken, min hjälte och idol ♥

Tösen var med och röstade, det gäller att börja i tid med demokratiinspiration 😉

Leif stannade kvar utanför vallokalen, medan jag och Tösen passade på att upptäcka en ny lekplats 😊

På kvällen var mormor och morfar barnvakt och jag och Leif var på valvaka på restaurang Sällskapet.

God mat..

.. Annie i centrum

… härligt sällskap

Och fina resultat!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela