walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Uppdatering t.o.m. september 2018

Publicerad 2018-11-07 05:17:00 i Allmänt,

När jag började den här uppdateringen trodde jag aldrig att det skulle bli så många inlägg. I efterhand är jag väldigt glad att jag valde att lägga tid på att göra så här.

Under sommaren blev det många inlägg, som sig bör, då jag hade lång ledighet och jag och barnen hittade på mycket (Leif också såklart, när han kunde men han la av naturliga skäl sin tid i valarbetet). Och nu kommer sista inlägget för september!

Hösten kom tidigt idag, och det gillar jag då hösten är min favoritårstid! Vi kom in i rutiner med arbete och förskola snabbt. Det blev också att jag bokade in playdates igen och det var populärt bland barnen!

Det sköna med hösten är att det blir mycket utelek!

 

Även om uteleken innebär lek inomhus… 😉

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela