walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Giraffer på akuten

Publicerad 2018-07-11 06:55:00 i Allmänt,

Det ville sig inte bättre än att det blev ett sjukhusbesök till innan året var slut. På grund av att det var helg blev vi skickade till akuten.

Men denna gång var det jag som körde bil och tog mig dit på egen hand med båda barnen med mig. Nu var det en försiktighetsåtgärd för att det inte skulle bli dramatiskt igen. Så jag förberedde mig med mat och paddor ifall vi skulle behöva vänta länge.

Vi blev placerade i barnrummet och där finns det lite förströelse också, vilket är bra.

 

Och giraffer!

Besöket och de åtgärder man tig vid lyckades – för sedan blev det inga fler sjukhusbesök resten av december! ♥

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela