walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Lidingö

Publicerad 2018-08-30 05:54:00 i Allmänt,

I maj var jag på utbildning i Stockholm, närmare bestämt på Lidingö. Jag åkte på söndag kväll.  En fin tågfärd upp, jag satt och bara njöt av det vackra landskapet som swishade förbi - tills vi kom till vår vackra huvudstad!

 
Jag bodda på Villa Brevik
Hotellet hade en fantastisk trädgård, och körsbärsblomningen var ljuvlig!

På utbildningen fick vi börja med att presentera oss. Det här är jag! Kan du tyda den..? 😉

På kvällen åt vi gemensam middag, till förrätt fick vi hummersoppa med dillcréme & Forellrom

Det serverades flankstek med rostad Färskpotatis, Primörer samt Rödvinssky tillvarmrätt. Vilket gjorde att vi kom in på diskussionen. Var sitter flanksteken? Vet du var den sitter?

Behöver du hjälp, så klicka här ! ;)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela