walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Distriktsmöte med Ladies Circle Skaraborg!

Publicerad 2018-08-13 06:27:00 i Allmänt, Ladies Circle, Roligheter, Skaraborg,

Andra helgen i mars var det dags för distriktsmöte med LC. Denna gång var LC113 Tidaholm arrangörer tillsammans med RT44 Lidköping.

Platsen för årets DM var i Lidköping. Jag och mina klubbisar åt lunch på en restaurang i närheten innan mötet började.

Vi alternerar mellan klubbarna vilka som arrangerar DM. LC och RT har mötena var för sig och sedan sammanstrålar vi till middagen på kvällen – alltid supertrevligt!!

Mötena i sig är också trevliga, informativt blandas med olika ”happenings” och roligheter. Jag blev mäkta förvånad och STOLT över att bli årets Power-eLCa i distriktet!!
Efter mötet gjorde vi oss iordning för kvällen, bytte om för att matcha temat och minglade!

Årets tema var Grönt Irish 😊

Jag fick en hel del positiv feedback på min klänning.

 

Jag åkte därifrån så glad, så boostad och så stolt

LC i mitt ♥

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela