walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Sommar med lek & aktivitet

Publicerad 2017-11-10 05:58:00 i Allmänt,

Vädret sommaren 2017 var väl inte det bästa..

 
Men de dagar det var fint/uppehåll/någorlunda varmt njöt vi till fullo med att vara ute och leka!

Och barnen plockade blommor till sin mamma – finns det några finare blommor än de som plockas såhär av små barnfingrar? ♥♥

Jag köpte mitt första aktivitetsarmband:

och blev förvånad över hur mycket jag faktiskt rör mig ”en helt vanlig dag”.

 

Den har verkligen fungerat som inspiration för mig, roligt sätt att hålla koll på sömnvanor, steg, aktivitet och mycket mera!!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela