walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Möte med mamma och pappa

Publicerad 2017-11-08 05:42:00 i Allmänt,

Under sommarledigheten passade jag på att göra sådant som jag inte hinner till vardags, såsom att diskutera mitt och barnens sparade på banken. Barnen fick såklart följa med!

 
Det blev ett bra möte, även om det pausades för att fylla på vatten, mellis, frukt m m med jämna mellanrum ;)
Komiskt nog ringde Leif när jag var där och undrade om jag kunde komma till hans möte. Så när vi var klara gick vi över gatan och mötte Leif på LRF.
 
 Lika bra att barnen lär sig mötestekniker redan nu! ;)

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela