walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Midsommardagen

Publicerad 2017-11-16 05:00:00 i Allmänt, Barnaktiviteter, Roligheter,

Min tanke från början när jag bokade i Jönköping var att vi skulle gå till Rosenlundsbadet som ligger bredvid campingen (vore roligt att se hur den står sig i jämförelse med Arena Skövde), men det renoverades under sommaren så den var stängd.

Eftersom vädret inte var det bästa bestämde vi oss istället för att åka till Leos Lekland! Sist jag var på lekland med barnen var de små, så jag tror inte att de kommer ihåg det? Men oj vad de gillade det! 

Och jag tycker också att det är himla kul, tänk om dessa roliga ställen hade funnits när en annan var barn?!
Och så himla gulliga de var, när de verkligen lekte med varandra och hade fantastiskt roligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela