walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Tillbaka till vardagen

Publicerad 2017-12-18 05:56:00 i Allmänt,

Lite komiskt är det när jag tittar på mitt aktivitetsarmband (FitBit) för att se hur mycket jag har sovit.
 
"Fitbit är en avancerad stegräknare som trådlöst laddar upp data över WiFi. Förutom antal steg kan Fitbit mäta bland annat antal trappor (med hjälp av inbyggd höjdmätare) användaren har rört sig uppåt samt sömnkvalitet."
 
Sov ju betydligt mycket mer än vanligt under min Londonvistelse haha!
 
 
Men nu var ordningen tillbaka och jag hade återigen mina ca 5 timmars sömn per natt! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela