walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

London – Dag 2: Madame Tussauds

Publicerad 2017-12-01 15:45:00 i Allmänt, Resor, Roligheter,

Andra dagen startade vi på Madame Tussauds. Jag har tidigare varit på Tussauds i New York så jag visste vad jag hade att förvänta mig. För mamma var det första gången.

Vi mötte många stjärnor, här är några av dem:

De hade en utställning gom hur en docka skapas som jag tyckte var mycket intressant. De visade hur Beyonce skapades och det är ju verkligen en stjärna av rang!

 

I slutet kunde man åka en Londonbana, där fick vi berättat en del om stadens historia.

 
I slutet kunde man svara på en enkel enkätundersökning. På frågan vad de kan göra mer tycker jag att de ska göra vår svenska ikon: Pippi!
 
Ett mycket trevlig besök!
 
Och jag är stolt över att ha en selfie med Kim Kardashian! ;)
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela