walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Tristess I fyrkant!!

Publicerad 2017-08-08 19:22:00 i Allmänt, Resor,

Dagarna segade sig fram. Två vuxna och ett barn inom fyra väggar. Tösen var medtagen och vilade större delen av tiden, den andra tiden försökte vi göra så trevlig som det var möjligt. Våra resväskor var kvar på flygplatsen och vi hade bara delar av handbagaget med oss. Så jag fick ge mig iväg på jakt efter diverse grejer. Det var nte helt lätt då vi inte längre hade någon hyrbil,  i USA tar man sig fram med bilen punkt. Jag gick mina ärende och det var inte helt enkelt.. Det är rätt mycket man behöver när man typ inget har.. Hygienartiklar, mediciner, kläder, något att äta, något att dricka.

Som tu var fick vi med oss en padda, en laddare och en adapter – och våra pass (någonstans hade jag ändå lyckats tänka klart) när vi skyndade ut ur flygplanet!!

Efter några dagar kunde vi ta en promenad på sjukhusområdet – det gjorde oss alla gott

 

 
 

Men jag lovar att jag kommer ALDRIG mer på semesterns sista dag önska att vi kunde stanna lite längre!!

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela