walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Hösten 2016: Löööveweekend

Publicerad 2016-11-08 06:13:00 i Allmänt, Resor, Roligheter,

Vi firade 6-årig bröllopsdag med att Leif tog mig på en överraskningsresa till Stockholm. Helt överraskad blev jag inte, jag visste att mormor och morfar skulle vara barn vakter (och även ta hand om hund & hus 😉 ) och jag visste att vi skulle ta tåget till Stockholm. Men sen visste jag inget mer. Och jag blev verkligen överraskad många gånger om!

Vi bodde på ett hotell nära Centralen.

 

Vi åt massor med god mat, på restauranger jag inte varit på tidigare – mycket trevligt!

Vi såg Bullets over Broadway på Göta Lejon. En ny musikal som jag inte kände till. Förutom bra musik och förträfflig sång var den rolig – vi skrattade högt många gånger!! Mycket otippat! Den kan jag verkligen rekommendera er att se!

 
 
Det hände ett olycksfall (bland publiken) mitt i föreställningen så att allt fick avbrytas. Lyckligtvis fanns det läkare i publiken och sedan kom ambulans snabbt på plats. Från en upplevelse till en annan på en sekund... Det kändes konstigt när det skulle starta upp igen, men skådespelarna skötte det så bra, det tog tid på sig att samla sig själva och publiken. Innan de startade upp igen ställde de fråga till publiken: Mår ni bra? Ska vi fortsätta? Så fint oh ärligt. Och fortsättningen blev bra och i slutet fick vi även reda på att personen i publiken som blivit sjuk nu åter mådde bra :)
 
 
En fantastik föreställning!!
Betyg: TTTT+
 
 

Vi var också på Wallmans salonger, något jag velat gå till många gånger men det har inte blivit av. Vilken show! Vilken klass!! Outstanding!! Såå nöjd.

Enda molnet på den himlen var deras ”överraskningsmeny”, men så gillar jag mat som är välstekt och varm, och det överraskade inte med denna gång… Men underhållningen var just behållning – och jag blev proppmätt!! 😄😄

Ännu en kärlekshelg & 6 kärleksfulla år som gifta 💞

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela