walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Kusiner i Växjö & Cowboys i Värnamo

Publicerad 2016-05-26 10:22:00 i Allmänt, Ladies Circle, Roligheter, Småland i mitt <3,

torsdagen åkte vi in till Växjö och träffade kusinerna. Roligt att återses, vi kunde ge födelsedagspresenter till de som hunnit fylla år sedan sist vi sågs, vi lekte vi ute...
 
 
...och gosade med en kanin
 
 
 
fredagen var dagen D för mig - äntligen var det dags att åka på Riksmöte för Ladies Circle och Round Table - som jag har längtat!! Detta år hölls mötet i High Chaparral (vi hade abonnerat hela stället inkl. alla boenden på området och däromkring) och det var rekord i antal deltagare - nästan 1400 deltagare runt om i Sverige och även några från andra länder hade tagit sig till Värnamo! Häftigt!!
 
Tyvärr hann inte jag och mina klubbisar boka boende på området innan det blev fullt så vi bodde inne i Värnamo. Både Scandic som vi bodde på och Hotell Tre Liljor var fullbokade av eLCor och RT-killar.
 
 
Transporterna mellan Värnamo och High Chaparral löste vi genom att köpa ett busspass som gjorde att vi fick hoppa på bussen som gick den sträckan när vi ville och så många gånger som vi önskade. Däremellan fanns det ju många att dela taxi med!
 
 
Hela helgen har haft ett klockrent tema som ALLA höll
 
 
Några av mina fina klubbidarsar i LC70 Skövde ❤️
 
 
 
Vi hade det heeeelt fantastiskt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela