walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

En vecka med vår, höst & vinter

Publicerad 2016-03-19 15:10:00 i Allmänt,

torsdags lämnade jag ett soligt Skövde med vårväder och tog tåget till Göteborg och hösten (?) 😉
 
Jag hade ett möte bokat på eftermiddagen men var ute i god tid så jag hann ta en långpromenad innan.
 
 
 
Jag passade även på att kolla på lite maskeradkläder inför kommande LC-event... 😜
 
 
Torsdag 17 mars = S:t Patrick's Day och det irländskt gröna stod i skyltfönstrena 🍀
 
 
På kvällen kom jag hem till glada barn som hade haft en rolig dag med lite utomhuslek med mormor 😊
 
 
 
fredags åkte mormor hem och jag och barnen och hälsade på en pensionerad kollega.
 
 
Ett trevligt besök som präglades av fina minnen ❤️
 
 
Idag lördag, har solen strålat från klarblå himmel. Trots det var det isande vinterkallt när vi gick ut en kort stund. Brr!!
 
 
Tösen tyckte det var konstigt att se mamma i solglasögon.
 
 
Och nu när Mellobubblan har brustit är det vanlig lördag igen. Jag antar att det istället blir några 11-åringar som friskar upp våra kunskaper? 😉
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela