walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Ersättningar

Publicerad 2016-06-21 23:37:30 i Allmänt,

En hel-halvdag i Göteborg stod på schemat.
 
 
Ett bra möte i konferensmeccat nära "läppstiftet" och hem igen. Dessvärre var det tågstopp pga. växelfel Falköping - Skövde.
 
 
Så det blev tågvägen till Gbg och bussvägen sista sträckan hem.
 
 
Jag åker förvisso hellre tåg än buss men det finns kossor på båda vägarna iaf 😉
 
 
 
Jag sprang in till optikern innan jag åkte hem för att hämta ut nya glasögonen. Egentligen hade jag gärna haft kvar de gamla men de har gått sönder och går inte att laga och ej heller att köpa längre...
 
Men det har varit lättare sagt än gjort att hitta nya bågar! Jag har (flera) krångliga synfel som ger få valmöjligheter. Lägg därtill allergi och utbudet är mycket litet. Till slut hittade jag iaf de som jag tyckte var helt ok...
 
 
Fast jag har beställt nya linser också. Om jag bara blir vän med dem så kommer jag kanske använda dem också?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela