walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Ett Foto I Timmen: Fredag 29 januari 2016

Publicerad 2016-01-29 10:41:00 i Allmänt, Ladies Circle, Resor, Roligheter,

Idag kör jag Ett Foto I TImmen :)
 
05:15
Klockan ringer. Jag vaknade dock av Gossen 45 min tidigare så nu är jag pigg & hoppar ur sängen! 😊
 
 
07:15
Sätter mig i bilen, laddad med kaffe. hämtar upp min klubbis Frida och kör mot Götet 😊
 
 
09:45
Framme!
 
10:15
Incheckade & godkända! 😉
 
 
Dresscode imorgon är "A Touch of Pink" och det hittade Frida på Taxfreen!!
 
 
 
 
12:15
Vi lyfter! ✈️
 
 
13:15
Kollar vad flygets café har att erbjuda...
 
 
14:15
Landar i Belgien. Flygresan gick bra men inflygning var läskig 😁 mycket turbulens 😁
 
 
Vi tar följe med tre andra svenska tjejer och går mot tåget som ska ta oss in till stan!
 
 
15:15
När vi kommer till Leuven träffar vi på eLCor från Danmark. De har koll på läget och hittar till vårt hotell! Ett annorlunda hotell med cool inredning 😊
 
 
 
16:15
vi registrerar oss och får en goodiebag. Vi får ett band runt handleden hon som tar emot oss säger att vårt band är "special special" - japp för vi har anmält oss till det mesta!! 😉
 
 
17:15
Lite snack med andra eLCor som bor på hotellet sen fixar vi oss inför kvällen
 
18:15
Leuvens stadshus går inte av för hackor inte!! 😍
 
 
19:15
Presidenten för LC Belgien invigstalar
 
 
20:15
Underhållning på hjul!
 
 
Kvällen avslutades med att vi kollade vi in de lokala puberna 😊
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2016-01-30 09:20:30

Wow det kallar jag en efit. Inte var dag man får följa med till Belgien :) hoppas du får det trevligt :)

Svar: Eller hur?! 😄
Titti Walterum

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela