walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Brödbak i Häggum

Publicerad 2016-04-28 18:26:00 i Allmänt, Ladies Circle, Roligheter, Skaraborg, Skövde,

Igår gjorde jag en pilgrimsfärd (dvs. hälsade på) den andra Ladies Circle klubben i Skövde (LC106). Denna gång bestod deras studiebesök av "Baka över öppen eld hos Häggums hembygdsförening"
 
 
Häggum ligger såå vackert! Jag älskar vidderna!!
 
 
Vi bakade "som de gjorde förr", och det smakade ack så gott ända tills idag! 😉
 
 
 
 
 
 
Intressant att se hur det gick till, de visade och berättade för oss, och jag kom hem med fem brödkakor. Efteråt åkte vi in till stan för möte. En mycket trevlig pilgrimsfärd!
 
Ikväll har jag möte med min klubb (LC70) 😊
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela