walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Kräftskiva på Dillö

Publicerad 2015-09-29 11:40:00 i Allmänt, Ladies Circle, Roligheter, Skaraborg,

Tredje helgen i augusti hade jag uppstartsmöte med min LC-klubb, det var även mitt första möte som ordförande. Och vilken start jag/vi fick sen! Vi var ute på Dillö (utanför Mariestad) och höll mötet på en brygga en underbar sommarkväll.
En mer inspirerande omgivning få man leta efter? Jag tände Vänskapens ljus
Efter mötet följde sedvanlig kräftskiva...
...en av tjejerna bakade en kräftig paj!

Skivan varade långt in på småtimmarna och avslutades med bad i vedeldad badtunna. Dagen efter åt vi frukost ute på altanen med utsikt över vattnen. Åh underbara sommar, underbara natur, underbara vänner <3

Jag är såå laddad inför mitt ordförandeår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela