walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

KOM på Hooks! (andra helgen i augusti)

Publicerad 2015-09-24 06:24:00 i Allmänt, Ladies Circle, Roligheter,

Jag har varit med i Ladies Circle i några år, ett fantastiskt nätverk med otroligt många roliga aktiviteter! I år är jag ordförande i min klubb och som första ordförande aktivitet fick jag åka till Hooks Herrgård för KOM.

 

 

KOM står för KlubbOrdförandeMöte, det innebär att alla ordföranden i samtliga LC-klubbar i Sverige är välkomna till mötet. Något man inte vill missa! Och det var det heller inte måna som gjorde! KOM hålls samtidigt som RT-klubbarnas ordförandemöte  (RT = Round Tabel) så vi var flera hundra personer på plats.

 
Alltså det här var verkligen bland de roligaste dagarna jag har haft någonsin! Så många härliga människor jag har träffat och så mycket jag har skrattat!!
 
 
Det här var första gången som jag varit ifrån barnen mer än ett par timmar. Tufft då att vara iväg fredag-söndag, men vi hade näst intill minut-schema och att hela tiden ha något att göra underlättade förstås. barnen gick det dock ingen nöd på som fick rå om sin pappa riktigt ordentligt <3
 
 
Lite tid på bryggan hann jag med innan vi for hem, men lugnet gav mig också hemlängtan...
 
 
Det var skönt att få komma hem och krama om de små efter en förträfflig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela