walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Torsdag & fredag

Publicerad 2015-11-28 14:20:39 i Allmänt, Ladies Circle, Skaraborg, Skövde,

När tiden blir knapp gör jag som nu - jag bloggar ikapp! 😉
 
I torsdags hade vi sångstund på dagen. Barnen kan äntligen använda sina varma vinterjackor som de fick när de föddes 😊
 
 
På kvällen skulle jag till Hjo. Vår DO (distriktsordförande) hade bjudit in till ordförandeträff. Eftersom Leif också var iväg på möte (som vanligt på vardagkvällarna) fick barna följa med Det funkade bra de var på gott humör   DO:n bjöd på julmys och vi på barnlek! 😉
 
 
Igår, fredag, hade vi playdate här hemma och vi kunde ge Wilma en födelsedagspresent i efterhand.
 
 
På kvällen träffade jag några av mina klubbladies på en restaurang på stan. Första gången jag besökte Pinchos.
 
 
Där får man ladda ner en app och genom den beställer man all sin dryck  och alla smårätter. Jag åt så gott!! Mums!
 
 
 
Det är verkligen en restaurang jag kan rekommendera vad det gäller mat och miljö. Och jag har inget emot att beställa genom app:en det är praktiskt. MEN! När jag går på restaurang vill jag bli serverad. Här funkar det nämligen så att när drycken/maten är klar ställs den fram på en bänk, du får en notis på mobilen om att din beställning är klar och så får du gå och hämta den själv. Jag har svårt att förstå varför inte en servitör/servitris kan komma ut med den till bordet? Men maten var god så jag kommer nog gå dit igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela