walterum.blogg.se

Titti bloggar om livet som mamma, upplevelser med Ladies Circle och annat smått & gott med maken Leif ♥

Pilgrimsfärd till Hjo

Publicerad 2015-11-25 09:09:00 i Allmänt, Ladies Circle, Skaraborg,

Min LC-klubb (Lc70 Skövde) tillhör Distrikt 10 (det finns 13 distrikt i Sverige) vilket ungefär motsvarar Skaraborg som geografiskt område. Varje år har alla klubbar "Intercitymöte", vilket innebär att vi har möte med aktivitet med en annan klubb i distriktet. I vårt distrikt är vi dock ojämnt antal klubbar så varje år blir en klubb "Pilgrimsklubb" och får besöka/pilgrimma valfri/a klubb/ar. Extra roligt år för oss med andra ord 😊
 
Förra veckan pilgrimmade jag till Tidaholm LC113 och igår kväll besökte jag och en till tjej från min klubb LC122 som är en av Hjo-klubbarna. De hade företagsbesök på schemat så vi möttes upp på Caparol färg
 
 
Där fick vi fick lära oss en hel del om färg, penslar, underhåll, tips & trick och mycket annat.
 
 
 
Vi fick också inspiration om tapeter 😊
 
 
Sedan åkte vi vidare till en av tjejerna för ett hemma-hos. Och vilket hem sen! Jag vart helt överväldigad, ett så vackert hem 😍 Oj oj, hade lätt kunnat flytta in där! Vi hade möte och sedan bjöds vi på en god pastarätt med kräftstjärtar och saffranskaka till efterrätt. Gott! Sedan satt vi kvar och surrade. Vilka härliga eLCor och rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela